De 1e stempel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Oostveen - WaarBenJij.nu De 1e stempel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Oostveen - WaarBenJij.nu

De 1e stempel

Blijf op de hoogte en volg Monique

06 Mei 2018 | Nederland, Amsterdam

Ik wilde graag mijn 1e stempel van mijn pelgrimspaspoort halen in Amsterdam. Maar daar moest ik wel wat voor doen: wandelen.
Dus op 5 mei ben ik samen met Fiat vriendin Elske vanuit Abcoude naar Amsterdam centraal gelopen om daar in de basiliek mijn 1e stempel te laten zetten in mijn pelgrimspaspoort.
Een dubbele feestelijke dag want heel amsterdam was versierd met vlaggen vanwege bevrijdingsdag!
Tesamen met goed gezelschap en mooi weer heb ik genoten van deze speciale wandeldag.

  • 05 Juni 2018 - 10:12

    Hans Kuiper:

    Leuk, was aan het kijken waar ik 7 juli mijn eerste stempel kan laten zetten in Amsterdam; maar ik zie dat je dat kunt laten doen in de St Nicolas Basiliek tegenover het centraal?? Ga ik ook doen... heel veel plezier jullie en route..... ik ga lopen en wil eindigen in Lissabon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Johan heeft de dappere beslissing genomen om in 5 weken vanaf Urmond (Limburg) naar Santiago del compastela te fietsen. Hij vroeg mij of ik het leuk vond om het op te komen halen aan het einde van zijn trip. Omdat ik geen zin heb om een week lang in de auto te zitten hiervoor, heb ik besloten om op 14 juni naar Santiago te gaan vliegen, met een bus naar Tui te reizen en van daaruit in 6 dagen te gaan lopen naar Santiago. Op 20 juni hopen wij dan samen onze credential te halen in Santiago om vervolgens op 21 juni beiden weer naar huis te vliegen na ons beider avontuur.

Actief sinds 04 Mei 2018
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 853

Voorgaande reizen:

14 Juni 2018 - 21 Juni 2018

Van Tui naar Santiago

Landen bezocht: